niedziela, 17 grudnia 2017

{382} Riley, Lavigne



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
  
  
  
  
Siemanko, w końcu zachciało mi się dodać notkę haha. Ja mam kilka notek sobie przygotowanych na komputerze, ale strasznie nie chce mi się ich dodawać wiem jestem okropna. Dodałam z tą lasią z nowego serialu i Avril. Mam nadzieje, że notka wam się spodoba. Piszcie z kim następne i pamiętajcie pobierasz-piszesz. Cześć:3

5 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~rosia ♥

    10/01/2015 o 1:44 PM
    Piękna notka <3 Pobieram ikonki z Riley. || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~

    23/01/2015 o 9:55 PM
    Cudowna notka *-*/glazzin

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    Claudia

    25/01/2015 o 6:57 PM
    Jaka śliczna notka ♥ | reblis

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~Maya

    31/01/2015 o 5:53 PM
    Super notka <3 Może kolejna z Maya Hart / Sabrina Carpenter ? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    destiny

    06/02/2015 o 8:02 PM
    cudowne ikonki i blog <3 zapraszam do siebie, twój blog jest u mnie w ulubionych. :) || STINY

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)