niedziela, 17 grudnia 2017

{385} "Violetta"



 
 
 
 
Grafika Grafika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
{Nagłówki: Violka&LeonViolka alone}
Hejka, tak jak obiecałam zrobiłam notkę z Violetty za duża nie jest, ale wiecie te screeny.. Szkoła się zaczęła, ehh jak mi się nie chce. Na szczęście ten tydzień mam taki w miarę wolny i nie muszę się uczyć haha. To wszystko, w nn chciałabym dodać poziomki z teledysku ”I’m not the only one” mam nadzieje, że mi wyjdą, jeżeli nie no to skorzystam z waszych propozycji. Więc proponujcie kogo w nn, pamiętajcie jeżeli coś pobieracie to piszecie komentarz. Do następnej cześć(:

8 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Liluś ♥

    23/02/2015 o 8:15 PM
    Ajj *__* Notka przecudowna, nagłówki śliczne ♥ <3 Pobieram sobie większość *__* W nn proponuję Cameron'a Dallas'a *__* ♥ . // MEDLEY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~Klaudia

    23/02/2015 o 11:22 PM
    Ładny wpis, czekam na grafikę z tego teledysku! :) // http://verification.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    Klaudia

    24/02/2015 o 8:11 PM
    Serdecznie zapraszam na nowy wpis na moim blogu :). // http://verification.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    claudia

    25/02/2015 o 4:22 PM
    jej *—–* jaka cudowna notka ♥ pobiore coś ;* | reblis

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~Paula

    25/02/2015 o 4:33 PM
    Jakie śliczne ikonki ♥ ♥ | reshire

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ~sendi.

    25/02/2015 o 4:43 PM
    ładna notka =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Jamie.

    25/02/2015 o 5:24 PM
    Raany, ale śliczna notatkaa. ; )) ;*
    Biorę kilka ikon. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    ~Katniss .

    26/03/2015 o 3:54 PM
    Śliczne *-* Pobieram kilka. ♥

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)