niedziela, 17 grudnia 2017

{389} Justin Bieber, nagłówki ala fansite



 
 
 
 
 
 
 
  
{klknij aby zobaczyć normalną wielkość}
Witajcie, pod poprzednim wpisem nie zdążyłam nic napisać, bo śpieszyłam się jak cholera. Wynagrodzę wam to teraz haha. Notka z Bieberkiem, ktoś chciał go. Zrobiłam kilka nagłówków ala fansite, bo ostatnio znowu mi się podobają takie. Na nagłówku z Miley w tej ramce tekst może się nie zgadzać co do nagłówka, chyba ostatnie zdanie to jest. Przekopiowałam ten tekst ze starego mojego nagłówka i nie sprawdziłam jego treści dopiero po zapisaniu, ale mam nadzieje, że to nie jest jakiś ogromny błąd i nie przeszkadza osobie, która pobierze nagłówek. To wszystko na dziś, w następnej notce dodam Martinę Stoessel i może jakieś tapety na telefon tym razem. Cześć:)

8 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Lenka. ♥

    23/03/2015 o 5:34 PM
    Cudowne! <3 Pobieram wszystkie :D || Mellin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~claudia

    23/03/2015 o 6:41 PM
    piękna notka i nagłówki <33 *o* | reblis

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    Liluś ♥

    23/03/2015 o 7:28 PM
    Świetna notka a nagłówki cudowne *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~sendi.

    23/03/2015 o 8:19 PM
    Ten nagłówek z Demi i Laną są przecudowne *O* Uwielbiam jak robisz takie nagłówki =) Co do notki to bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~iconsArbuz

    27/03/2015 o 6:13 PM
    Nie wierzę w to że ty nadal robisz ikonki :O
    Ale to dobrz,bo robisz je świetnie
    rób dalej :)
    Brakuje mi tych notek i starej fikcji :,(

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    Sylwia

    29/03/2015 o 11:35 AM
    Nie wierzę, że ty nadal prowadzisz tego bloga, ale to bardzo dobrze jest świetny!*.*
    tak dawno mnie tutaj nie było informuj mnie na blogu o nn :)
    jeśli możesz poleć mnie w nn :) || WERDEN.

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~ololo

    02/04/2015 o 5:28 PM
    biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    ~Krzysiek.

    23/07/2015 o 9:49 PM
    pobieram<3

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)