niedziela, 17 grudnia 2017

{391} Vanessa Hudgens, Charli XCX



Grafika Grafika
Grafika Grafika
Grafika Grafika
Grafika Grafika

 
 
 
 
 
 
Grafika  
  
  
  
  
Siemanko, dziś taka notka całkiem ładna z Van i Charli. Jestem po testach gimnazjalnych no i oczywiście cały Maj będzie zapierdziel, bo same poprawy w szkole. Jedna wielka masakra, muszę najbardziej skupić się na geo, bo u mnie to największy problem hehes. Mam nadzieje, że dostanę się do mojego wymarzonego technikum. Trzymajcie kciuki, nie obrażę się. To wszystko na dziś, pamiętajcie pobierasz-piszesz. Cześć:)

6 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~claudia

    09/05/2015 o 6:20 PM
    piękna notka ♥ będę trzymać kciuki :* | reblis

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    nicola

    09/05/2015 o 8:59 PM
    cudowna notka skarbie<3 /fortinex

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~Katniss .

    10/05/2015 o 4:28 PM
    Piękne. *-*
    Biorę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~Lilusia ♥

    10/05/2015 o 4:43 PM
    Notka wyszła wspaniała *o* ♥ Pobieram kilka z Van : P. I trzymam kcluki ! ♥ Na pewno Ci się uda :*:* . // MEDLEY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    Sylwia

    14/05/2015 o 7:40 PM
    Świetna notka, dawno mnie nie było na tym blogu ! ;)
    proszę poleć mnie w nn \\ WERDEN
    + U mnie Grande + Nieznane/ni serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    Anonim

    29/12/2015 o 11:10 PM
    b

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)