niedziela, 17 grudnia 2017

{403} Avril Lavigne, Iggy Azalea-Work


Grafika Grafika
Grafika Grafika
Grafika Grafika
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  
serial notki:
  
Witajcie, znowu przepraszam za moją długą nieobecność na blogu. Nie mam kompletnie ochoty ani okazji na dodawanie tutaj notek. Dużo pracy mam w szkole, przez co mało czasu dla siebie a już wgl na bloga. W notce dodałam jakieś tam stare ikonki, które zrobiłam nie wiem może miesiąc temu. Serialem notki, został ”Glee” niedawno do niego znowu wróciłam, szkoda, że się skończył. To wszystko na dziś obiecuję, że będę starała się dodawać notki częściej. Pamiętajcie pobieracie to komentujecie. Pa:3

7 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Anabella

    11/11/2015 o 1:07 PM
    Prześliczna notka *-*
    Uwielbiam Avril i Iggy <33 Pobieram kilka ikonek :* || RUTRIX

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~Sali

    11/11/2015 o 1:09 PM
    Świetna notka, mogła byś mnie polecić w nn ? \\ GRIMY

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    Isabelle ♥

    11/11/2015 o 6:21 PM
    Świetna notka :3 . // ARATHIEL.

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~claudia

    11/11/2015 o 7:40 PM
    jakie cudowne ikonki :* mega mi się podobają :) | REBLIS

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~yamers

    12/11/2015 o 6:18 PM
    Iggy *.* cudne iconki :3 zapraszam do mnie http://yamers.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ~Julia

    14/11/2015 o 11:29 AM
    świetna notka ;* | merlesi

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Nicole

    21/11/2015 o 6:10 PM
    cudna notka i super że wróciłaś słonko, w końcu musimy sie znowu zgadać! <3

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)