niedziela, 17 grudnia 2017

{411} Selena Gomez-movies, Cece Jones



  
  
  
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
{bez podpisu z Gomezbez podpisu z Jones}
 
Witajcie, jezuuuu ile ja czasu robiłam te ikonki. Masakra siedziałam cale dwa dni nad nimi, chciałam dać jeszcze jeden film z Gomez, ale już nie chciało mi się robić, a po za tym i tak jest ich dosyć sporo. Następną notkę chciałabym dodać z Teddy Duncan i Jessie Prescott, możecie oczywiście pisać swoje propozycję, które uwzględnię po następnej notce. Pamiętajcie, że jeżeli coś pobieracie to piszecie. Cześć:)))

9 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Four ;)

    18/02/2016 o 4:20 PM
    Bardzo ładna notka :) Podobają mi się bardzo ikonki z Sisi :) // ZAPERRLIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~♣ Claude. ∞

    18/02/2016 o 4:24 PM
    Jejku jaka duża, śliczna notka. I ten gif z Madonną. ♥
    Jak już tak patrzę na ikonki z filmów, to mogłabyś dodać w przyszłości wpis z Camp Rocka lub Pretty Little Liars. <3 || GRANDE-AMORE

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    masza

    18/02/2016 o 4:25 PM
    Notka jak zwykle cudowna :) pobieram :* / wersan

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~miami

    18/02/2016 o 4:46 PM
    biore

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~Rosalinda

    18/02/2016 o 4:55 PM
    super notka pobieram z gomez sporo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ~Amisia. ♥

    18/02/2016 o 6:47 PM
    Eh, cudowne! <3
    Pobieram! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Rose.

    19/02/2016 o 11:49 AM
    Jejku jakie śliczne ikonki. Efekt jest świetny. Pobieram ♥ || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    ~Sally.

    20/02/2016 o 1:39 PM
    Śliczna notka :D Bardzo podobają mi się ikonki z Gomez <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Replied from Venturini:

    ~Alison.

    07/07/2017 o 8:04 PM
    Biorę. :*

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)