niedziela, 17 grudnia 2017

{414} Nie wiem czy wrócę, ale tęsknie||mix



Madonna – Promise To Try

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Witajcie! Po ponad 2 miesięcznej przerwie dodaje ikonki:3 Tak dawno tego nie robiłam, że na początku powpisywałam zły rozmiar ikonek i gówno z tego wyszło haha. Na szczęście ruszyłam dupkę i zmieniłam ich wielkości na takie jakie powinny być. Mam nadzieję, że jako tako ikony się wam spodobają, niestety nie wiem jakie panują obecnie trendy, bo już w tym nie siedzę tak często, no ale może komuś się spodobają. Co do tego całego zamieszania czy wracam to od razu odpowiadam, że nie wiem. Raz myślę sobie „a wrócę, będzie fajnie itp..” a za chwilę po prostu odechciewa mi się. Chyba jestem już na to za stara i powinnam oddać swoje miejsce młodszym:D. Zobaczy się, może raz na jakiś czas coś dodam, do usłyszenia może następny razem:))
pytajcie na asku tam jestem cały czas – @karolalubi

8 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    Sali

    16/05/2016 o 12:37 PM
    Świetna notka :* \\ SEVEREN

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~Nadia. ♡

    16/05/2016 o 12:37 PM
    Świetna notka i wygląd bloga. || GRANDINE

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~Sally.

    16/05/2016 o 2:08 PM
    Świetna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~Krzysiek.

    16/05/2016 o 9:26 PM
    cudna notka misiu<3 zapraszam do siebie,zachęcam do zapisania sie do konkursu graficznego:) // grinny

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~Nicole

    17/05/2016 o 9:48 AM
    jeju cudna notka, strasznie się cieszę, że w końcu coś dodałaś mysiu hah<3 /fortinex

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    Kate

    20/05/2016 o 5:04 PM
    Notka jest bardzo ładna a wygląd cudowny : ) // apaard

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Rose.

    23/05/2016 o 6:35 PM
    Robisz prześliczne ikonki, aż miło popatrzeć ♥ || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    ~Julcia ♥

    23/05/2016 o 6:52 PM
    super notka! /merlesi

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)