poniedziałek, 18 grudnia 2017

{428} Mixik



Virgin – Kopiuj Wklej
perfection beautiful robert pattinson remember me Smoking cigarette
„Our finger prints don’t fade from
the lives we’ve touched”
 
- Robert Pattinson
Siemanko ludziska!
Kurcze znowu wzięło mnie na zrobienie notki.
Zauważyłam, że mam tak co kilka mięsięcy, po prostu
muszę usiąść i coś dodać haha ale to chyba dobrze, przynajmniej dla Was.
Postanowiłam zrobić taki ‚misz masz’ z wszystikiego.
Mam nadzieje, że notka się Wam spodoba.
Pamiętajcie pobieracie to piszecie:)
zapraszam na mojego aska- piszcie do mnie, często tam jestem:)
***
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
***

7 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    adrianna ♡

    09/02/2017 o 8:30 PM
    bardzo ładna notka. fajnie co jakiś czas zobaczyć Twoją grafikę. || daminer

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~Alex / Graphics

    09/02/2017 o 11:49 PM
    ikonki jak zawsze świetne . zapraszam do siebie | GRAPHICS

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    Rose.

    10/02/2017 o 3:09 PM
    Ładne ikonki i wygląd bloga. || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~zuzia.

    10/02/2017 o 4:48 PM
    Świetna notka, pobiorę coś :3 | wersan

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~claudia

    10/02/2017 o 6:46 PM
    fajnie zobaczyć twoje ikonki, są idealne >>> /destinn

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ~Sylwia

    11/02/2017 o 2:48 PM
    świetnie ze jednak od czasu do czasu tutaj jestes ♥ / severen

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Ewelina

    04/03/2017 o 4:50 PM
    pobieram :)

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)