wtorek, 19 grudnia 2017

{431} Zuzia Borucka(Karo) / Rihanna, Lana Del Rey(Nicola)



Lana Del Rey – Love
  
Dziekuję ci bardzo za tą naszą wspaniałą przyjaźń od paru lat..” – Nicola
Witajcie:))))))))))
Dziś dodałam notkę razem z moją Nicolą
Postanowiłam ją, zaprosić do zrobienia wspólnej notki:)
Mam nadzieję, że podoba się wam pomysł jak i wyk. ikony.
Serdecznie pozdrawiam myszkę moją cudowną i dziękuję
jej również za te wspaniałe kilka lat.
Pamiętajcie pobieracie to piszecie:)
***Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika Grafika
Grafika 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grafika Grafika
Grafika Grafika
Grafika Grafika
***
W NN: Vanessa Hudgens i Demi Lovato:)

8 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    natalia.

    30/04/2017 o 9:39 PM
    Notka bardzo mi się podoba
    Śliczne zdjęcia z Rihanna *.*
    Zapraszam do siebie :*
    Pojawi się mk zapraszam :) | MONAVIX

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~Nicole

    30/04/2017 o 9:49 PM
    misia moja, przepiękne te twoje, kocham cię<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~annica ♡

    30/04/2017 o 9:52 PM
    bardzo ładna notka || daminer

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~julka

    01/05/2017 o 9:30 AM
    świetna notka// merlesi

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~Alex / Graphics

    01/05/2017 o 8:36 PM
    notka jak zawsze świetna | GRAPHICS

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ~Rose.

    01/05/2017 o 9:54 PM
    Bardzo ładne ikonki || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    Ellis

    02/05/2017 o 9:43 AM
    Zuzia :) moja ulubiona cudne ikonki | SPARKLIES

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    ~◊ Sophie

    02/05/2017 o 8:46 PM
    awws zuzia *-* ikonki wyszły ślicznie ♥ | Supply.

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)