sobota, 16 grudnia 2017

{370} Swan, Prescott, Tisdale


  
  
  
  
  
  
  
  
 Grafika Grafika
Grafika Grafika 
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika 
  
  
  
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Witajcie. W końcu wzięłam się za notkę, jakoś tak już pomału tracę ochotę na ikonki. Może z tego wyrastam. Jak na razie postanowiłam, że będę robiła notki jak będę miała ochotę na to. Chciałam już przygotowywać się do notki halloween’owej i nie wiem czy chcielibyście bardziej ikonki z jakiś horrorów, czy przebranych gwiazd. Mogę dodać to i to jak chcecie:). To wszystko na dziś, następna notka tak jak mówiłam dodam kiedy będę miała ochotę. Pamiętajcie pobieracie to piszecie. Do usłyszenia pa:)
ASK

9 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Claudia

    04/10/2014 o 9:59 AM
    Jejciu, jakie cudne ikonki<3 A co do notki halloween'owej to może zrób takie i takie:** /wesly

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    Paula

    04/10/2014 o 10:05 AM
    Cudowna notka. Ja też jestem za tym, żeby w notce halloween’owej było to i to. ;* | reshire

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~sendi.

    04/10/2014 o 12:49 PM
    Cudowny nagłówek *O*
    Notka śliczna, a zwłaszcza z Jessie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~Natalia.

    04/10/2014 o 12:51 PM
    Cudowna notka:) || Modere.

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    Anabella

    04/10/2014 o 7:49 PM
    Prześliczna notka :* Dodasz kiedyś z Kylie Jenner ?? // TAPIS-ROUGE & AMOUR-COMPLIQUE

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    Rosalie x

    05/10/2014 o 7:52 PM
    Prześliczna notka :) Proponowałabym dodać trochę ikon z horrorów oraz trochę z przebranymi gwiazdami.
    + Chciałabym Cię zaprosić na nowo powstałego bloga, mam nadzieję że zerkniesz || SPARKELISHES

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Rose

    06/10/2014 o 8:13 PM
    Bardzo ładna notka. || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    Paula

    09/10/2014 o 11:11 AM
    Jaka cudna notka. <3 | reshire

    OdpowiedzUsuń
  9. Replied from Venturini:

    ~Jamie.

    01/01/2015 o 9:01 PM
    Biorę. :)

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)