sobota, 16 grudnia 2017

{371} Lavigne, Miller



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
   

Siemanko. Dziś notka w piąteczek, ale te tygodnie szybko lecą. Chce już grudzień i święta i wgl. W szkole jest taki zapierdziel same kartkówki i sprawdziany. Naprawdę już mi się nie chce. Następną notkę dodam raczej jutro, bo mam pomysł już z kim. Chciałam powiedzieć, że notkę halloween’ową już skończyłam i czeka sobie, żeby ją dodać. Wygląd też już mam przygotowany hehe. To wszystko, pamiętajcie pobieracie coś to piszecie. Baaaaaajo

10 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~MIŚKA

    10/10/2014 o 2:08 PM
    ŁADNE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~Claudia

    10/10/2014 o 2:19 PM
    Jaka cudowna notka<33 /wesly

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~lazurova

    10/10/2014 o 7:18 PM
    boska notatka ; * | lazurova

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~Lena.

    11/10/2014 o 9:56 AM
    Ładna notka. :) Bardzo podobają mi się ikonki z Miller. : )
    Zapraszam do mnie, NN a w niej: Violetta 3 . / CALMENS.BLOG.PL.

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    Paula

    12/10/2014 o 9:19 AM
    Cudowna notka, jak zawsze. <3 | reshire

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    Julia

    12/10/2014 o 3:16 PM
    Jejku, ja też chce już święta, wtedy jest tak pięknie. Co do notki, jest śliczna, bardzo podoba mi się akcja na ikonach 200×200 : )
    + Przy okazji chciałabym cię zaprosić na nowego bloga z grafiką prowadzonego przeze mnie, mam nadzieję że wpadniesz ☺ // wermans

    OdpowiedzUsuń
  7. Replied from Venturini:

    ~Sylwia

    16/10/2014 o 8:41 PM
    bardzo ładna notka. korzystając z okazji chciała bym zaprosić cię na nowego bloga prowadzącego przez moją osobę, zachęcam do zostawienia po sobie śladu. | WERDEN

    OdpowiedzUsuń
  8. Replied from Venturini:

    baszulkowa

    18/10/2014 o 7:56 PM
    śliczne ikonki<3 // baszulkowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Replied from Venturini:

    Anabella

    22/10/2014 o 2:11 PM
    Zajebiście piękne ikonki, z resztą nigdy nie można u ciebie znaleźć brzydkiej notki :** // TAPIS-ROUGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Replied from Venturini:

    Malyssia ♡

    25/10/2014 o 4:38 PM
    Śliczna notka :)
    Chciałabym zaprosić cię na nowego bloga (http://cirliges.blog.onet.pl/). Mam nadzieję, że zajrzysz i pozostawisz po sobie ślad, bo zależy mi na twojej opinii :) / cirliges

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)