poniedziałek, 18 grudnia 2017

{419} Kristen Stewart, Miley Cyrus

Keane – Bedshaped
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Witajcie dziś notka z Kristen i Miley. Ikony nawet mi się podobają, wyszły całkiem spoko dajcie znać czy wy też tak uważacie. Zaraz zakończenie roku, więcej wolnego czasu i pewnie więcej mojej obecność, niektórzy pewnie nie cieszą się z owego faktu, co zauważyłam na asku, ale szczerze mam to w dupie haha. Pamiętajcie, że jeżeli coś pobieracie to komentujecie. To wszystko na dziś, piszcie kto w następnej!
 
SecretProject - wejdź i zagłosuj☺

6 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Aszja. ♥

    05/06/2016 o 4:24 PM
    Genialna notka :) – VENDRED

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    Rosalie ♥

    05/06/2016 o 5:45 PM
    świetna notka, uwielbiam twoje ikony 100×100 *-* || DARVENS

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    Nadia. ♡

    05/06/2016 o 6:53 PM
    Miley w długich włosach. >>>>>>>>>>
    Świetna notka. || GRANDINE

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    ~Julia

    05/06/2016 o 8:07 PM
    świetne ikonki / merlesi

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~Rose.

    06/06/2016 o 3:35 PM
    Przepiękna notka i wygląd ♥ || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ~jutken's .

    06/06/2016 o 3:43 PM
    Kristen .! *_________* moja miłość . fajno tu. błędę wpadać ^^ || citrus-icons

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)