poniedziałek, 18 grudnia 2017

{420} House Of Wax



Vanessa Hudgens – Say Ok

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Grafika Grafika Grafika
Hejka naklejka, dziś taka notka na szybko z tym zajebistym horrorem. Najlepsza komedia ever! haha. Tak mnie naszło na ten film, bo dziś leci na TVN o 23:50 gorąco polecam oglądać, bardzo lubię ten film:3. Na sam wieczór dostałam humoru i ochoty na notkę jestem najsuper. To wszystko, pamiętajcie pobieracie to piszecie.
 

5 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Rosalie :*

    08/06/2016 o 9:45 PM
    Świetna notka! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    ~emilka

    09/06/2016 o 5:40 PM
    świetna notka! horror jak najbardziej obejrzę, bo lubię takie komedie haha :D
    super akcja x

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~Sally.

    09/06/2016 o 7:46 PM
    Bardzo ładna notka :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    Oliwia

    11/06/2016 o 1:57 AM
    Notka wyszła cudownie ❤
    Jakie akcje nałożyłaś na ikonki? :D
    To jest horror czy komedia jakaś bo nie wiem czy oglądać w nocy czy lepiej w dzień XDD
    Ps. Zapraszam do mnie na bloga już się pojawiła pierwsza notka! :D / Valiente.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, akcji niestety nie mam na komputerze, bo to akcja ant, która siedzi sobie w photoshopie. Ogólnie to horror, tylko ja mam już tak mózg wyprany przez tyle tych horrorów, że dla mnie to komedia, ale ogólnie polecam :3

      Usuń

pobierasz-komentujesz :)