wtorek, 19 grudnia 2017

{436} mix wyostrzonych ikonek



Christina Aguilera - You Lost Me
 
Life is a journey, It can take you anywhere 
you choose to go” - Christina Aguilera
Siemanko po pięciu miesiącach;)
Jak widać nadal nie zapomniałam aw jaka
jestem sentymentalna, uwielbiam tego bloga. Trudno mi
zostawić  część mojego dzieciństwa.
Notka taka dodana z nudów, mam nadzieje, że
nadal są ludzie, którzy się w to bawią, bo to super zabawa!
Nigdy nie zrozumiem dlaczego kiedyś chciałam tak szybko zapomnieć
o tym blogu, usunąć się ze świata fikcyjnego. Obecnie powracam
co jakiś czas z ogromnymi wspomnieniami. Robię się coraz starsza,
tak jak ten bloga, ma już prawie 6 lat wooow jak ten czas leci.
Mam nadzieję, że notka się wam spodoba.
Pobieracie to piszecie. Pozdrowienia:)
***
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
***

6 komentarzy:

  1. Replied from Venturini:

    ~Alex

    08/10/2017 o 3:06 PM
    Notka świetna jak zawsze . Przypomniałaś mi , że przydałoby się i u mnie dodać jakąś notkę . | GRAPHICS

    OdpowiedzUsuń
  2. Replied from Venturini:

    xx octavia ✩

    11/10/2017 o 9:56 PM
    jaka śliczna notka *-* ♥ przypomina mi się ta stara fikcja c: | thumbs

    OdpowiedzUsuń
  3. Replied from Venturini:

    ~Rose.

    14/10/2017 o 4:39 PM
    Śliczna notka ♥ | SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  4. Replied from Venturini:

    Victoria

    17/10/2017 o 6:40 PM
    Cudna notka ^^ Miło patrzeć na pojawienie się nowej notki na twoim blogu ♥ || Rister

    OdpowiedzUsuń
  5. Replied from Venturini:

    ~a

    25/10/2017 o 11:29 AM
    pobieram.

    OdpowiedzUsuń
  6. Replied from Venturini:

    ◊ Sophie ♥

    29/10/2017 o 11:42 AM
    Świetna notka ♥ | Supply

    OdpowiedzUsuń

pobierasz-komentujesz :)