piątek, 2 marca 2018

{437} Selena Gomez, Justin Bieber, Bella Thorne

Green Day - American Idiot
  
"Haters will say what they want, but their hate will
never stop you from chasing your drem" 
- Justin Bieber

Witajcie na ''nowym'' blogu:)
Tak jestem teraz tutaj, szkoda było mi Venturini,
więc postanowiłam nie uśmiercać go tak w stu procentach
tylko przenieść go chociaż na blogspot.com.
Mam nadzieje, że pomysł się wam spodoba oraz będziecie
tutaj zaglądać, bo nie powiem, że często ale będą pojawiały
się nowe notki (przynajmniej sie postaram). Tak więc
na ''początek'' postanowiłam dodać Gomez, Biebera i Thorne.
Piszcie czy notka oraz pomysł się wam podoba w komentarzach.
Pamiętajcie też, że jeżeli coś pobieracie to piszcie.
Pozdrawiam!

***
Grafika Grafika
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grafika Grafika
Grafika Grafika
Grafika Grafika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
***
 

6 komentarzy:

pobierasz-komentujesz :)